Heurekassa kaikki hyvin
Tulipa sitten iloisesti melskaavalle pikkuasiakkaalle haava polveen tai oman pajan puusepälle tikku sormeen, se ei tiedekeskus Heurekassa tahtia haittaa. Wulff Care pitää koko viihdekeskuksen ensiaputarvikkeet ja -koulutukset ensiluokkaisessa kunnossa.
Kuhina Heurekan aulassa ihan arkisena tiistaipäivänä on melkoinen. Pienimmät rakentavat lattialla puisista palikoista torneja. Lasiseinäisen laboratorion sisällä koululaiset keittelevät seoksia. Elokuvateatterista purkautuu yhtäkkiä ulos suuri joukko eri-ikäisiä katsojia.
Yksi Suomen suosituimmista viihde- ja vapaa-ajankeskuksista sijaitsee Vantaalla, lyhyen kävelymatkan päässä Tikkurilan asemalta. Siellä käy vuosittain noin 300 000 vierailijaa.
Hetkinen! Eikö täällä ole kovin vaarallista? On kemikaaleja, tulta, sähköä, liikkuvia osia, korkeita paikkoja, vauhtia ja vilskettä.
Hallintopäällikkö Tiina Jokio ei hätkähdä. Hän kiittelee, että onneksi on sattunut vain aika pieniä onnettomuuksia. Lapset tietenkin innoissaan kaatuilevat ja törmäilevät, ja joskus joku asiakkaista saattaa pyörtyä. Vain muutaman kerran joku on viety tikattavaksi.
Sopimusasiakaspalvelu saa kiitosta
Kaikki lakisääteisesti hoidettavat ensiapuasiat ovat Heurekassa aina olleet kunnossa, eikä niitä sen enempää mietitty. Jokion vastuualueeseen kuuluu niin henkilöstöhallinto kuin talous- ja kiinteistöpuoli. Hän toimii myös Heurekan työsuojelupäällikkönä.
Heurekassa oli jo käytössä Wulff MiniBar, toimistotarvikepiste, ja siksi oli luontevaa, että yhteistyö Wulffin kanssa laajeni ensiaputuotteisiin. Wulffin kanssa asiat ovat hoituneet ensiaputuotteiden ja -koulutusten osalta loistavasti nyt jo yli kuusi vuotta.
Juuri Wulffin toimintaan kuuluva sopimusasiakaspalvelu saa hallintopäälliköltä suuret kiitokset. Sopimusasiakaspalvelu on helppo tapa huolehtia siitä, että työpaikalla on tarvittavat ja ajanmukaiset ensiapuvälineet. Siihen kuuluu kartoituksen lisäksi ensiapuvälineiden ja tarvikkeiden kiinnitys sekä tuotteiden ylläpito ja huolto.
– Tykkään asiakkaana siitä, että kaiken työni ohella minun ei tarvitse miettiä, millaisia laastareita tilataan ja kuinka paljon! Wulff Care huolehtii siitä.
Wulff tuntee talon tarpeet
Wulff Caren asiantuntija ottaa Jokioon yhteyttä säännöllisin väliajoin. He katsastavat yhdessä paikan päällä kaikki ensiapupisteet ja varaston. Asiantuntija saa kuvan siitä, missä kunnossa ensiapupisteet ovat ja tekee seuraavan tilauksen.
Asiantuntija voi myös kertoa, voidaanko jotain hoitaa vielä paremmin. Heurekan asiakaspalveluun esimerkiksi hankittiin defibrillaattori, sydäniskuri, Wulff Caren suosituksesta. Puupajalla on nyt pinsettejä, joissa on suurennuslasi, jos puusepällä sattuisi menemään tikku sormeen. Hyvä uutuus on ollut myös huulipuikon kokoinen käsidesi, jonka työntekijät voivat sujauttaa työtakin taskuun.
Wulff järjestää myös Heurekan henkilöstölle myös ensiapukoulutuksen. Taitojen ylläpitäminen on tärkeää varsinkin asiakas- ja opastuspalveluissa.
Ensiapukoulutuksen hankkiminen on pieni hinta siitä, että osataan toimia, jos sattuu onnettomuus, Tiina Jokio painottaa.
Jokio kehottaa ottamaan epäröimättä yhteyttä Wulff Caren asiantuntijoihin, kun työpaikalla on aika laittaa ensiapuasiat kuntoon.
– Wulff Caren Marco Kuparinen on alusta asti ollut kiinnostunut tutustumaan Heurekaan asiakkaana. Hän tuntee talon tarpeet ja osaa esittää parannuksia. Yhteys toimii hyvin ja palvelu pelaa!
Ensiapuasioista huolehtiminen on Heurekalle paitsi lakisääteisten velvoitteiden täyttämistä, myös imagokysymys.
– Huolehdimme yhdellä kertaa sekä henkilökunnan että asiakkaiden turvallisuudesta.